한국애질런트테크놀로지스
Sales 신입 채용
한국애질런트테크놀로지스에서 미래를 함께할 인재를 찾고 있습니다.
Agilent Technologies는 Global 회사로 생명공학 화학분석기 분야 Market Share top 3의 회사로, Best Company to work 에 다양하게 선정되었으며, 가장 최근에는 Woman Engineer Magazine의 “2008년 Top 50 Employers”에 34위에 rank 되었습니다. (Business Week’s top performers in the tech industry (June 2006)
Global 100 List for the Second consecutive Year (January 2006))
한국애질런트테크놀로지스에서는 새로운 도약, 끊임없는 변화에 발맞춰 나갈 도전과 패기있는 유능한 인재를 찾습니다.
지원 분야 : Sales (근무지, 경기도 수원)
지원 부분 : 각 정규직 0명, 신입
자격 요건 : 화학, 응용화학, 생명과학, 유전공학, 미생물학, 화공이나 기타 관련이 있는 과정에서 학사 또는 석사 학위를 이수하였거나 이수할 예정인 자
전형 방법 : 1. 서류 전형 2. 면접 전형 (면접 일정 및 대상은 개별 통보)
제출 서류 : 영문 자기 소개서 및 이력서 (경력이 있는 경우 회사명, 근무 기간, 담당 업무 등 자세히 기술)
접수 방법 : 이메일 hana.kim@non.agilent.com 으로 전송하며 전송 시 제목란에 “Sales 신입”라고 반드시 기재
홈페이지: Global : http://www.agilent.com
Korea : http://www.agilent.co.kr
[한국애질런트테크놀로지스] Sales
Job Description
Sales: Responsible for generating existing and/or new sales for assigned named accounts or assigned geographic, territory, industry or accounts list, or for identifying and recruiting strategic partners to embed and/or resell company products. Promotes and sells products and/or solutions to current or new customers/partners and informs customers of new product introductions. Creates monitors and revises lead generation plans. Responsible for developing customers and maintaining their satisfaction. Maintains positive ongoing long-term relationships with key customers.
• Interprets customer needs and works to meet those needs; identifies potential business opportunities, referring more complex leads to others to convert
• Works on sales assignments with clearly defined objectives, techniques
• Solves problems of minimal scope and complexity
• Entry level individuals may have their own accounts, or work on a team, and may have a small quota
or territory
Job Requirement
• Bachelors or Master Degree or University Degree or equivalent.
Majors in Chemistry/ Life Science/ Biology/Chemical engineering/Microbiology are highly required for this job
• No prior experience required; may have up to 2 years’ relevant experience.