JTI KOREA
JUMP-ASIA PACIFIC MANAGEMENT TRAINEE
참조 KR000014
나라 한국
도시 서울 본사
계약유형 정규직
지원 마감 날짜 2014년 5월 11일
About JTI
We were formed in 1999 when Japan Tobacco Inc. acquired the non-US operations of tobacco company R.J. Reynolds. The further acquisition of UK-based Gallaher in 2007 nearly doubled the size of JTI by adding 11,000 new employees. Today, our company has over 27,000 employees, and operations in 120 countries. Our headquarters are in Geneva, Switzerland. Our diverse employee base is made up of over 100 nationalities building careers at JTI that span our worldwide operations. We are a truly international business.
(For more details please visit www.jti.com or www.jtikorea.com)
JTI 코리아는 세계적 담배기업 중 하나인 Japan Tobacco Group의 해외담배사업 부문인 JT International(이하 JTI)의 한국법인입니다. JTI는 스위스 제네바에 본사를 두고 현재 전 세계 120여 개의 국가에서 27,000명 이상의 직원이 근무하고 있습니다.
JTI 코리아는 1992년에 한국 시장에 진출하여 현재 본사와 전국 22개 지점에서 560여명의 직원이 근무하고 있으며, 전 세계적으로 유명한 담배 브랜드들을 생산 및 판매하는 담배기업 입니다. 또한 JTI 코리아는 '존경받는 기업'이 되는 것을 목표로 지속적으로 고용을 창출하고 글로벌 스탠다드에 부합하는 인재 양성에 노력을 기울이고 있습니다.
(자세한 내용은 www.jti.com 또는 www.jtikorea.com 참조)
Position Purpose
JUMP!
A regional graduate programme for JTI Asia Pacific is a long-term programme aimed at producing future leaders to fill market talent pipeline. JUMP candidate will undergo a 2-year development programme, based on a three 8-month rotation sequence in three different Consumer & Trade Marketing (C&TM) functions, in three different countries. Upon completion of assignments, JUMP candidate will return to Korea for a permanent managerial role in on of the C&TM Pillars.
JTI 코리아의 JUMP 프로그램은 글로벌 인재를 단기간 내 핵심 관리자로 육성하는 정규직 Management Trainee 프로그램입니다. 마케팅부서에서 직무와 과제를 병행하여 수행하게되며, 한국을 포함한 아시아태평양 3개국에서 각 8개월씩 총 2년간 실무 경험을 쌓은 JTI 코리아의 핵심관리자로 성장할 기회가 주어집니다.
Qualifications & Experience
1. High standard of university degree.
2. Some commercial work experience would be an advantage.
The following are highly desirable:
1) High performer and aspire to become future leader: Demonstrate the desire to accept increased responsibility and the capacity to take on greater complexity in their work.
2) Positive attitude, teamplayer, solid interpersonal skills and cultural sensitivity
3) Fully mobile: Willing to travel and be posted anywhere in the world
3. Fluent in English (both written and spoken). Ability to speak other languages would be advantageous. Articulate, cultured, well presented and influential. Competent in MS Office applications.
Additional Information
[마케팅 (C&TM: Consumer & Trade Marketing) 부서소개]
- C&TM 부서는 통합된 영업과 마케팅을 통해 JTI가 더 많은 경쟁우위를 차지할 수 있도록 만드는 역할을 합니다.
- Portfolio, Brand & Trade Strategy: 브랜드, 가격, 유통에 대한 전략관리를 담당합니다.
- Development & Planning: C&TM의 전략이 일관성이 있는 계획과 프로그램으로 실현될 수 있도록 합니다.
- Operations: 브랜드 목표를 전달하고 궁극적으로는 경쟁력 있는 이점을 창출하기 위해 매장에서 브랜드 전략을 이행하는 역할을 합니다.
JD - JUMP C&TM.pdf